Hoe maak ik een backup van Outlook 2007How do I backup my Outlook 2007 data

  1. In de linkerbovenhoek in Outlook 2007 klik “Bestand” en vervolgens “Importeer en Exporteer.” De import en export wizard opent.
  2. Klik “Exporteer naar een bestand” en klik “Volgende” Selecteer “Personal Folder File (.pst).” Een .pst bestand maakt een backup van alle data in Outlook. Klik “Volgende.”
  3. Klik de “-” naast de Persoonlijke Folders om de inhoud zichtbaar te maken. Selecteer het vakje “Inclusief subfolders” en klik “Volgende”.
  4. Laat de standaard naam in de “Sla bestand op als” veld of geef het een andere naam. Klik “Browse” om de plek te selecteren waar het bestand moet worden opgeslagen. Klik “Finish.”
  1. In the top left corner in Outlook 2007 click “File” and then “Import and Export.” The Import and Export Wizard opens.
  2. Click “Export to a file” and click “Next.” Select “Personal Folder File (.pst).” A .pst file will back up everything that Outlook contains. Click “Next.”
  3. Click the “-” next to Personal Folders to collapse its contents. Click to check the box next to “Include subfolders” and click “Next.”
  4. Leave the default name in the Save Exported File As field as is or rename it anything you want. Click “Browse” to select the backup file location. You might want to save it in your Documents or on your Desktop so you can find it easily. Click “Finish.”